مدير مرکز نوآوري و شتابدهي ترشيز گفت: در این منطقه شاهد وجود مشاغل سنتی و خلاء مشهود ديجيتيال مارکتينگ در بازار ترشیز هستیم.

دکتر مجید عاقل با اذعان به اين مطلب که منطقه ترشيز از لحاظ کيفيت محصولات و هزينه پايين نيروي انساني دارای مزيت رقابتی بسيار بالايی نسبت به ساير مناطق می‌باشد، بر برنامه‌ريزی درخصوص آموزش های لازم در زمينه آموزش اصناف و صاحبان صنايع و مديران بازاريابي و فروش با مفاهيم پايه‌ای و بيسيک ديجيتال مارکتينگ تاکيد نمود.
وی ضمن برشمردن ضرورت‌ها و اهميت ديجيتال مارکتينگ در دنيای رقابتی امروز، افزود: مردم در طول شبانه روز چه به صورت پیوسته و چه به صورت پراکنده با استفاده از گوشی‌های موبایل خود خود زمان زیادی را در اینترنت سپری می‌کنند و بسياری از امور روزمره خود را با اين وسيله ارتباط جمعی‌نوين به انجام می‌رسانند که لازم است دوره‌های مختلفی در زمينه آشنايی و بهره‌گيری از اين پتانسيل مغفول مانده انجام پذيرد.
سرپرست دفتر کارآفرينی و ارتباط با صنعت دانشگاه  مرکز آموزش عالی  کاشمر با اشاره به صرفه‌جویی در هزینه‌ها با کمک دیجیتال مارکتینگ، با توجه به لزوم مديريت هزينه‌ها در کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها، اظهاراميدواری‌کرد؛ با همکاری و هم‌افزايی سازمان‌هايی همچون سازمان فنی و حرفه‌ای، شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق اصناف، با به‌کارگيری ابزارهای جديد حوزه بازاريابی و فروش، شاهد بازدهی بيشتری در اقتصاد سنتی منطقه ترشيز باشيم.

20 اسفند 1399
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.